okej nu ska jag börja blogga igen

eller ja jag ska försöka i alla fall. Det är ju inte riktigt min grej kanske.

Kan börja med att säga att idag så är det lördag och jag ska strax iväg och kolla om jag hittar en klänning till winter formal som är nästa helg, och ikväll ska jag plugga. Eftersom vi har finals nästa vecka. Finals är väl kanske som nationella proven, bara att du måste plugga till finals och du vet mer hur provet kommer att se ut. Dessutom är det 20% av betyget, vilket betyder att jag inte kan göra dåligt på det i alla fall inte i engelska och historia. Så ja det är väl hur min kväll kommer se ut antagligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul, hoppas du får gå på festen och att du hittar en fin klänning

2012-01-25 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0