TRYOUT!

tryouten gick bra. Behövde inte göra så mycket, först värmde jag upp lite själv och stretchade och sen så pratade vi lite med tränaren. Hon var jätte snäll och sen passade hon mig på 3 flickisar, dom första 2 gick inte så bra. men den sista gick bra¨sen så köpte jag vatten och sen började träningen. Själva tryouten var altså att jag skulle träna med i laget en träning. Vi värmde upp igen och jag höll typ påatt dö lite för det var så varmt och jag hade redan värmt upp en gång. Sen passade en annan tränare på mig när jag gjorde flickis och då gick det ännu bättre. Efter vi hade värmt upp så började dom med programet. Dom byggde inte utan markerade bara. Jag fick några platser men allt var ganska rörigt så jag förstod inte så mycket. I slutet fick vi lära oss slutet på dansen och det gick jättebra. Tränaren tyckte det gick jättebra så jag är nu med i laget. Vi har träningar tisdag och torsdag, och sen är det en tumbling dag också men vet inte när. Kommer nog ha lite träningverk i morgon eftersom jag inte har tränat på jätte länge. Alla var jätte snälla och tyckte det var jätte coolt att jag kom från sverige och alla typ pratade smatidigt och ja, Tror inte jag kommer ihåg ett ända namn för alla sa sina namn jätte snabbt och det var så många namn. Det var speciellt 3 tjejer jag gillade och dom ville ta med mig till disneyland men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0