Tävlingen

Kom precis på att jag aldrig skrev hur tävlingen slutade. Jo vi ändrade i vårat program 2 timmar innnan vi skulle tävla. Och vi hoppades att vi då skulle kunna höja våra poäng tillräckligt, så vi kunde ta förstaplatsen. Men det gjorde vi tyvärr inte. Vi kom på tredje plats. Det skiljde högst 0.5 poäng ifrån andra platsen, och 1-2 poäng ifrån första platsen. Vi gjorde i alla fall bra, men vi ska försöka göra programet svårare till nästa tävling som är i slutet av januari. Även samma helg som Winter formal. Dom andra lagen i våran föening gjorde också jättebra. Meghan och hennes lag som är junior level 5 ( tror jag) kom 1a. Laget som var är level 3 kom på en andraplats. Och laget som är level 4 kom på 1a plats, och level 5 som tävlade om bid till worlds kom på första plats. Men dom fick inget bid ändå tror jag. Biden gick till California allstars (tror jag) som också var väldigt bra, och sen ett annat lag som va coed och som var hur bra som helst.
Det va jätte många bra lag som åkte och jag önskar att jag hade kunnat kolla lite mer på tävlingen än vad jag gjorde. Men jag fick se många bra lag, och det roligaste var nog att kolla på the great 8.Vilket va dom bästa 8 lagen, som tävlade om platserna till worlds.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0