första dagen på jullovet

har spenderats hemma,tror inte jag ska göra någonting ikväll heller. Idag har jag i alla fall skypat med johanna i typ 5 timmar eller något. Och sen har jag kollat på film och nu kom jag precis ut ur duschen. I morgon så ska jag först åka och julshoppa pådagen och på kvällen kommer stiina hit!!! hon stannar antaglegen till på fredag. Hon och hennes grannar är någonstanns i LA, dom åker hem på måndag men eftersom stina ändå är här nere så tyckte vi det skulle vara lite konstigt om vi inte träffades. Så ja hon kommer hit i morgon och stannar till på torsdag eller fredag.

Här får ni lite bilder på min vän Johanna Hattenhauer!







Kommentarer
Postat av: hattenhauer

JAG ÄR SNYGGAST

2011-12-18 @ 14:58:05
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0